Träningsrapport 24/1 Underkropp

Efter att den senaste veckan ha varit magsjuk och haft en liten förkylning har jag nu vågat mig till gymmet igen. Det blev ett ganska trött underkroppspass

Uppvärmning 4min Rodd
Kännde mig lite stel i ryggen. Stretchade efteråt

Knäböj
3x5x80kg
Blev fruktansvärt stel i benen mellan setten. Ush

Marklyft
3x8x100kg
Kände inget i ryggen utan det gick bra

Benpress i maskin
3x10x120kg

Liggande lårcurl

Cablecrunches

Situps i ställning

Rygglyft i ställning

Utfallssteg med 17,5kg hantlar

Kommentar:
Blev väldigt stel i benen under hela passet vilket kanske har att göra med att benen fortfarande är vana vid sängläge och var lite dåligt uppvärmda. Annars känndes det rätt bra och nästa pass ska jag sattsa som vanligt på. Marklyften ska jag fortsätta ta det rätt lugnt med med tanke på skada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0