Träningsrapport 14/1 Överkropp

Pass1 Överkropp högreps
Pass2 Underkropp

Uppvärmning: Crosstrainer 5min

Bänkpress
3x15x60kg
11x60kg
10x60kg

Idag gick högreps i bänkpress mycket bättre än senaste gången. Mycket lovande. Jag är dock inget fan av högreps, men det måste väll göras ibland.

Cablecross
2x15x30kg
12x30kg

Latsdrag
2x10x60kg

Första gången på bra länge jag kör en ryggövning. Jag tog det väldigt lungt och försökte verkligen känna efter hur ryggen reagerade och jag kände ingen smärta. Jag kommer dock fortsätta ta det lungt ett tag till.

Lutande hantelpress ca 45grader
3x10x22,5kg



Sedan blev det en massa olika övningar för biceps och triceps. Just triceps känns som om jag utvecklas i men biceps känns bara skit. Måste fokusera lite extra på det.


Överlag så var det ett bra högreps pass då både bänkpressen och fliesen gick bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0