Träning träning träning

Just hemkommen efter ett överkroppspass. Idag blev det lågreps och vikterna låg på 90kg i bänken, 60kg i sittande militärpress i smith samt så hittade jag ett par 32,5kg hantlar som det blev några pressar med. Idag kändes dock formen inte lika bra som det gjort senaste 3-4 passen. Tråkigt.

Har dock en god nyhet: Ryggen känns betydligt mycket bättre nu. I helgen har jag stretchat mycket och dagligen fått massage och tigerbalsam på det ömmande området, vilket verkar hjälpa. Har även börjat stretcha högra sidan för att jag inte ska få samma problem där.

Ska tilläggas att jag sedan jag kom tillbaka från Falun har börjat käka kreatin igen.

Imorgon är det vilodag och på torsdag blir det ben igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0