Pepp

Vilket antiklimax att gå och bli sjuk precis när jag peppat igång och komponerat mitt första riktigt definerade träningsschema. Mycket frustrerande att bara ligga hemma och må dåligt, när jag borde plugga och träna. Sedan kan jag ju inte träffa Klara vilket alltid är tråkigt.

Istället har jag varit sängliggande och kollat på film. Bland annat två riktigt peppande filmer/dokumentärer; Jay Cutler - All Access och Power Unlimited. Den ena handlar om Jay Cutlers sattsning inför Mr. Olympia 2008 och den andra om styrelyft. Väldigt olika filmer som visar väldigt olika personligheter men som båda är väldigt inspirerande och peppande.



Tanka Jay Cutler - All Access från TPB




Tanka Power Unlimited från TPB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0