Träningsrapport 3/12 Bröst+Triceps+Axlar

Sprang iväg på lunchen och körde ett lågreps pass på Comet Gym.
Det blev ett lågrepspass med lite tyngre vikter

Pass1 Bröst+triceps+axlar
Pass2 Övrerygg+biceps
Pass3 Ben+Core

Uppvärmning: Promenad 15min, armhävningar

Bänkpress

2x3 90kg
2x8 80kg

Lutande hantelpress 45grader
3x8 27,5kg

Lyft åt sidan i kabel

3x10 10kg

Stående cablecross
3x10 30kg

Tricep pushdown
3x10

Axelmaskin
3x10

Triceppress med z-stång

3x8 20kg+stång

Kommentar: Hade ingen som passade vid bänkpressen vilket gjorde att jag inte vågade körde den där sista repetitonen, lite tråkigt. Annars tyckte jag att det var kul att köra lite tyngre. I övrigt så var det ett vanligt bröst/triceppass och flöt på bra. Tror jag ska försöka mig på ett maxlyft på 105-110 till jul får se hur det går.

Imorgon blir det rygg med Robin. Wey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0