Träningsrapport 1/12 Ben/Mage

Pass1 Bröst/Axlar/Tricep
Pass2 Rygg/Bicep
Pass3 Ben/Core

Jag har nu ändrat lite i träningsschemat och slängt in ländrygg med ben, detta för att benen ska få vila lite mellan dagarna. För att få in den i passet fick mellersta axlar flyttas till Pass1 där jag tycker den passar fint.

Idag alltså Ben+Mage+inre/nedre rygg

Marklyft
4x8 100kg

Shrugs
3x10 viktskivor 25kg

Knäböj (maskin) 
2x10 90kg
2x10 110kg

Lårcurl
3x10 35kg

Benpress
2x10 100kg
2x10 130kg

Benspark

Situps på boll
Mage (maskin)
Situps i lutande ställning

Kommentarer: Det har blivit kul med benpassen, speciellt benpressen och knäböj i ställning känns bra. Nu blev det ju inte mycket rygg ändå, hade väldigt tight med tid så då blir det som det blir. Ofta drar jag från skolan vid 16-17 direkt till gymmet för att sedan åka tillbaka, äta middag på skolan och sedan plugga sent inpå kvällen..
Körde shrugs då jag glömde det igår och tycker de passar bra att köra efter marklyftet.
Dusch på gymmet = Bastu på gymmet. Skönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0