Tid

Har inte hunnit att träna sedan i torsdags kväll vilket känns lite tråkigt. Dagarna blir ofta sprängfyllda med saker att göra och helgen har inte varig något undantag. Även den här veckan kommer träningen få bli lidande. Torsdag-Söndag kommer jag nämligen vara på Dreamhack i Jönköping.
Hej då formen!
Massa socker, dålig sömn, dålig mat och inge träning, plugg eller umgänge med flickvännen (som jag ser alldeles för sällan), men kul som bara den kommer det bli! Yay!

Pga av att jag bara kommer hinna med två pass denna vecka så blir det halvkroppspass och idag blev det överkropp.

Bröst
Hantelpress
Bänkpress
Flyes (stående och liggande/sittande)

Rygg
Hantelrodd
Kabelrodd
Chins
Latsdrag (Smalt och brett)

Kommentar: Fokuserade som brukligt på de stora övningarna men dagsformen var inte den bästa och passet kändes rätt trött och segt.

Passade även på att väga mig;
81,3kg (kl 20:00)
vilket betyder att jag gått upp ca 2-3kg sedan i sommras vilket jag ser som mycket positivt. Ett par kilo till sedan får det börja gå åt andra hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0