Omstart v48

Efter en helg i Jönköping är det nu dags att sätta igång med träningen igen. Igår (mån) blev det ett bröst/triceppass där jag körde högreps (12-15reps, 4set). Bänkpressen uteblev men köttade bra med hantlarna istället. Körde även flyes och div bröstövningar. För framsida axlar blev det maskin och sned bänk. Kändes ganska segt och jag var inte så pigg, men det ska det bli ändring på.

Dagens pass:
Övre rygg+biceps


Chins+hopp
Bakre axlar liggandes med hantlar
Bakre axlar i kabel
Hantelrodd
Ryggmaskin
Chins (smalt grepp)

Bicepcurl i kabel
Bicepcurl med hantel

Kommentarer:
  • Efter att jag kört chins till faliure så hoppar jag upp och kör bara excentriskt sista repsen för att få ur det sista.
  • Fick väldigt bra tryck i baksidan av axlarna efter jag kört med kabel. Nya favoritgreppet är att hålla i själva kabeln utan något handtag. Kanon.
  • Sjukt trött i biceps inför isolationsövningarna. Så blir det om man kör rygg före..
  • Bakläxa: Glömde shrugs. Kör marklyft med benen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0